دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» چگونه می توانم از دارچین در زندگی روزمره خود استفاده کنم؟

چگونه می توانم از دارچین در زندگی روزمره خود استفاده کنم؟

۷ روش استفاده از دارچین که احتمالاً نمی دانستید

دارچین در بیشتر قفسه های آشپزخانه برای مصارف پخت و پز نگهداری می شود. در ادامه بخوانید تا بدانید که کدام راه‌های جایگزین برای استفاده از این ادویه معطر هستند. دارچین در بیشتر قفسه های آشپزخانه برای مصارف پخت و پز نگهداری میشود. در ادامه بخوانید تا بدانید که کدام راه‌های جایگزین برای استفاده از این ادویه معطر هستند.


دارچین مزایای سلامتی و طعمی دارد، از چوب دارچین و ادویه دارچین گرفته تا چای دارچین و غذاهای با طعم دارچین. برای راه های بیشتر استفاده از دارچین و چوب دارچین در آشپزخانه خود، به این راهنمای متخصص، دستور العمل ها و نکات برتر نگاه کنید. وقتی به دنبال یک ادویه معطر هستید که طعم و راحتی را به غذای شما بیاورد، به دنبال دارچین نباشید. ادویه شیرینی که ما به عنوان دارچین می شناسیم ممکن است شمع های معطر یا پای سیب تازه پخته شده را تداعی کند، اما دارچین بسیار بیشتر از چیزی است که در بینی وجود دارد.


دارچین یکی از محبوب ترین ادویه های آشپزی غربی است که می توان آن را به دسر، کاری و نوشیدنی اضافه کرد. اما استفاده از دارچین به پخت و پز محدود نمی شود و می توان از آن برای کارهای مختلف دیگری نیز استفاده کرد. در اینجا 7 کاربرد جایگزین دارچین آورده شده است.


آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟

دارچین چیست؟

از پوست داخلی برخی از درختان همیشه سبز از Cinnamomum (درخت دارچین) به دست می آید. سپس قسمت دارچین از پوست خشک می شود تا چوب دارچین تشکیل شود و آسیاب می شود تا پودر دارچین تشکیل شود. دارچین از کجا می آید؟ بیشتر دارچین جهان یا دارچین سیلان یا کاسیا است. به طور عمده در سریلانکا، چین، برمه، و ویتنام (دارچین سایگون) کشت می شود. وقتی پای سلامتی هم به میان می آید، ادویه زندگی است. 


تحقیقات به طور فزاینده ای نشان می دهد که ما باید انواع گیاهان و ادویه های خوش طعم را به رژیم غذایی خود اضافه کنیم، از جمله دارچین. ترکیبات فعال دارچین، از جمله ترکیبی به نام سینامالدئید، برای بسیاری از مزایای سلامتی مرتبط با این ادویه شناخته شده است. مطالعات نشان می دهد که دارچین سرشار از خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی است که ممکن است به کاهش خطر ابتلا به بیماری های مزمن کمک کند. 


نقش بالقوه دارچین در مدیریت دیابت از اهمیت خاصی برخوردار است.، دارچین به کاهش رشد سلول های سرطانی کمک کرد. همچنین مشخص شده است که دارچین گلوکز خون ناشتا را کاهش می دهد و مقاومت به انسولین را کاهش میدهد، بنابراین به مدیریت و کاهش خطر ابتلا به دیابت کمک می کند در حالی که برای درک کامل اینکه چگونه دارچین می تواند به افراد در مدیریت دیابت کمک کند، به تحقیقات بیشتری نیاز داریم، مطمئناً ایده بدی نیست که مقدار بیشتری از این ادویه خوش طعم را در رژیم غذایی خود بگنجانید. سعی کنید بیشتر دارچین آسیاب شده را در آشپزی خود بگنجانید،


خانه خود را خوشبو کنید دارچین را می توان برای از بین بردن هر بویی در خانه، به ویژه در آشپزخانه استفاده کرد. فقط چند چوب دارچین، چند تکه پرتقال تازه و یک مشت زغال اخته را به یک قابلمه آب در حال جوش اضافه کنید. عطر ادویه ها فقط خانه شما را با بوی زیبایی پر می کند.


دارچین ادویه ای است که از پوست درخت همیشه سبز تهیه می شود. دو نوع اصلی دارچین وجود دارد - کاسیا و سیلان. Cassia از چین، ویتنام و اندونزی است و پرمصرف ترین نوع دارچین در ایالات متحده و کانادا است. در حالی که سیلان در سریلانکا، هند، ماداگاسکار، برزیل و دریای کارائیب تولید می شود و به عنوان شکل واقعی دارچین در نظر گرفته می شود.


مقابله با نیش پشه. از دارچین می توان برای تسکین سوزش پس از نیش پشه استفاده کرد. فقط کافی است مخلوطی با یک قسمت دارچین و عسل تهیه کنید و آن را روی ناحیه آسیب دیده بمالید تا از احساس خارش خلاص شوید.


شب پره ها را دلسرد کنید. مقداری چوب دارچین، اسطوخودوس و رزماری را به یک کیسه پارچه خشک اضافه کنید. این کیسه را در کشو قرار دهید تا پروانه ها از ژاکت شما تغذیه نکنند.


شمع های معطر DIY درست کنید. فقط با پیچاندن یک تکه شمع بدون عطر با مقداری چوب دارچین برای پوشاندن آن از تمام طرف‌ها، یک چوب شمع معطر سریع DIY درست کنید. پس از روشن شدن شمع، موم گرم چوب های دارچین را نیز گرم کرده و اتاق را معطر می کند.


علیه مورچه ها کار میکند. از این روش کاملا طبیعی برای دور نگهداشتن مورچه ها از خانه خود استفاده کنید. مورچه ها از دارچین متنفرند و پاشیدن آن در سراسر ناحیه آسیب دیده، بدون استفاده از مواد شیمیایی و اسپری های خشن، کار لازم را انجام می دهد.


بوهای قوی خانه را بپوشانید. یک راه سریع برای پوشاندن بوی تند و تند خانه این است که فقط کمی دارچین روی سینی فر بپاشیم. این پودر دارچین را در دمای 250 درجه فارنهایت به مدت یک ساعت بپزید تا بوی تند ماهی گرفته شود و طبخ شود.


هنگام جاروبرقی منزل خود استفاده کنید. خیر، نه چوب دارچین و نه پودر دارچین را نمی توان برای جارو برقی منزل استفاده کرد. با اینحال، میتوانید در حین جاروبرقی با پاشیدن حدود 2 قاشق غذا خوری پودر دارچین روی زمین / فرش، را براق کنید. حالا، وقتی این قسمت را جاروبرقی میکشید، پودردارچین خانه را کمی گرم می‌کند و اسانس‌های کمی آزاد می‌کند تا همه چیز بوی فوق‌العاده‌ای بدهد.


آیا می توانید چوب دارچین بخورید؟

چندین راه مختلف برای خوردن چوب دارچین وجود دارد. می‌توانید آن‌ها را به صورت پودر درآورید که می‌توانید روی کیک‌ها، دسرها، بیسکویت‌ها و سایر غذاها بپاشید، یا می‌توانید در حین پختن آن را در غذا هم بزنید.همچنین می توانید از چوب دارچین به طور کامل برای دم کردن ظروف و نوشیدنی ها استفاده کنید و بعد از اینکه غذا یا نوشیدنی شما طعم دارچین را بدست آورد، بسته به ترجیح شخصی شما، آنها را بردارید.


چگونه می توان از چوب دارچین به جای دارچین آسیاب شده استفاده کرد؟

چوب دارچین زمانی به وجود می آید که تکه های پوست درختان همیشه سبزی که از آن می آید جدا شده و خشک شود.سپس این قطعات را به قطعات کوچکتر برش داده و به عنوان چوب دارچین فروخته می شود. چیزی که باقی می ماند معمولاً به دارچین آسیاب شده تبدیل می شود. 

به طور کلی، دارچین آسیاب شده را می توان با چوب دارچین جایگزین کرد. اگر قصد انجام این کار را دارید، 1 تا 3 اینچ چوب دارچین معادل 1/2 قاشق چایخوری دارچین آسیاب شده است. می توانید چوب دارچین را رنده کنید، می توانید آنها را آسیاب کنید و می توانید آنها را کامل استفاده کنید.

توجه – در حالی که چوب دارچین مدتی دوام می آورد، با گذشت زمان قدرت و طعم خود را از دست می دهد، بنابراین بهتر است زودتر از آن استفاده کنید


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده