خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» 7 عادت روزانه موفقیت که توسط کارآفرینان پرقدرت استفاده می شود

7 عادت روزانه موفقیت که توسط کارآفرینان پرقدرت استفاده می شود

عادات موفقیت شما به عنوان یک کارآفرین چیست؟

بیشتر ما عادت ها و برنامه های روزانه داریم. ما بدون اینکه زیاد فکر کنیم کارهای روزانه خود را انجام می دهیم. از رختخواب خود بلند می شوید، یک فنجان قهوه درست می کنید و در فیدها، ایمیل ها و پیام های خود ورق بزنید. 

اما حدس بزنید چی؟ اینکاری است که کارآفرینان با قدرت بالا انجام نمیدهند. تحقیقات در مورد عادات روزانه افراد موفق نشان میدهد که نباید روز خود را با نگاه کردن به تلفن یا رایانه شروع کنید. در عوض یک لحظه نفس بکشید، به خود فکر کنید و نعمت های خود را بشمارید. 


عادات موفقیت روزانه چیست و چرا ضروری است؟ 

کارآفرینان موفق و صاحبان کسب و کار به شدت به کار خود وفادار هستند و نسبت به کاری که انجام می دهند اشتیاق دارند. بعلاوه، بیشتر کارآفرینان دارای عملکرد روزانه عادات مشابهی دارند. 

چنین عاداتی حس وضوح، امنیت و اعتماد به نفس را ایجاد می کند و به کارآفرینان با قدرت کمک می کند تا در صدر کسب و کار خود باقی بمانند و موفق باشند. 

بنابراین، در اینجا 7 عادت موفقیت روزانه که توسط کارآفرینان قدرتمند استفاده می شود و چرا باید آنها را اتخاذ کنید، آورده شده است. 


روز خود را حول محور موفقیت بسازید

عادات موفقیت روزانه برای شروع روز عالی هستند زیرا برای دستیابی به بهره وری و موفقیت بیشتر کمک می کنند.


عادت روزانه موفقیت که توسط کارآفرینان پرقدرت استفاده می شود

1. زود بیدار شوید تا روز خود را پیش ببرید 

برای بسیاری از ما، استرس حتی قبل از اینکه صبح چشمانمان را باز کنیم شروع می شود. بیدار شدن ناگهانی با صدای زنگ ساعت باعث افزایش آدرنالین بدن شما می شود و بدن شما را برای پاسخ جنگ یا گریز آماده می کند. متأسفانه، همچنین می تواند باعث افزایش ضربان قلب و افزایش فشار خون شود و در همان ابتدای روز شما را تحت فشار قرار دهد. 

برای شروع روز بدون استرس، سعی کنید ساعت داخلی خود را طوری تنظیم کنید که به طور طبیعی از خواب بیدار شود. 

کارشناسان می گویند برای زود بیدار شدن، حتماً شب ها زود به رختخواب بروید. تحقیقات نشان می دهد که یک روال قبل از خواب می تواند به شما کمک کند تا به طور طبیعی بدون زنگ ساعت و صدای ناراحت کننده از خواب بیدار شوید.  

زود بیدار شدن به شما زمان بیشتری برای خودتان می دهد. بیدار شدن قبل از دیگران و صرف نشستن در آرامش در حین نوشیدن قهوه می‌تواند به جمع‌آوری انرژی، تعیین اهداف روز و آماده شدن برای یک برنامه پرتنش در آینده کمک کند.


2. بدن خود را حرکت دهید 

شروع روز خود با ورزش سبک بهترین راه برای به دست آوردن جریان انرژی است که برای یک روز پر هیجان در مقابل شما لازم است. اگر طرفدار دویدن صبحگاهی یا ورزش در باشگاه نیستید، روز خود را با حرکات کششی سبک یا یوگا شروع کنید. 

تحقیقات بارها ثابت کرده است که فعالیت بدنی منظم تولید "هورمونهای شادی" را در مغز ما تحریک میکند، خلق و خوی ما را تقویت می کند و به ما کمک می کند احساس آرامش کنیم. نیم ساعت ورزش سبک در صبح می تواند وضوح ذهنی را افزایش دهد، دامنه توجه شما را بهبود بخشد و به شما کمک کند روی کارهای روزانه خود تمرکز کنید.


3. اهداف و انتظارات معقول را برای روز تعیین کنید

افراد با موفقیت روزانه میلیونها چیز دارند که برنامه ریزی میکنند یا میخواهند به آن برسند. با این حال، آنها میدانند که چندوظیفه بودن آنها را از تمرکز کامل روی کارهایی که باید انجام دهند، باز می‌دارد بنابراین در عوض، زمان خود را برنامه ریزی میکنند، از به تعویق انداختن کار خودداری می کنند و زمان انتقال بین وظایف خود را کاهش می دهند . 

بنابراین، در حین نوشیدن قهوه صبح، به اهداف و انتظارات خود در روز فکر کنید. برای بیش از آنچه می توانید برنامه ریزی نکنید.  

به جای انجام چندین کار در یک زمان، سعی کنید بلوک های زمانی را تنظیم کنید. مسدود کردن زمان شامل زمان‌بندی بخش‌هایی از زمان برای یک کار یا فعالیت خاص است. به شما امکان می دهد اولویت بندی کنید، اهداف و انتظارات معقول تعیین کنید، حواس پرتی را کاهش دهید و موثرتر باشید.


4. برای خواندن وقت بگذارید

مدیران عامل موفق رشد محور هستند . آنها بر این باورند که با تلاش و صرف زمان می توان دانش و مهارت آنها را ارتقا داد. کارآفرینان با پیشرفت بالا، یادگیرندگان مادام العمر هستند که درک می کنند که جهان دائما در حال تغییر است. بنابراین، آنها به طور مداوم برای رشد و پیشرفت تلاش می کنند. آنها زیاد مطالعه می کنند و تقریباً هر روز سعی می کنند چیز جدیدی یاد بگیرند تا ذهن خود را تیز نگه دارند.

روزهای خود را با یک کتاب خوب، روزنامه، نقل قول های تاییدی یا هر چیز دیگری که به نظرتان الهام بخش است، شروع کنید. کتاب خود را از همان جایی که شب قبل ترک کردید از سر بگیرید و در فصل بعدی غرق شوید. خواندن مطالب الهام‌بخش در صبح می‌تواند خلق و خوی شما را تقویت کند، اعتماد به نفس شما را افزایش دهد و به شما کمک کند روز خود را مثبت شروع کنید.


5. روزنامه نگاری و بازتاب را تمرین کنید

عادت به شروع یادداشت روزانه صبحگاهی می تواند فواید زیادی بر سلامت روان شما داشته باشد. در حالی که ما می خوابیم، مغز ما به کار خود ادامه می دهد، احساسات و افکار روز قبل را پردازش می کند و خود را تغییر می دهد. 

بنابراین، نوشتن افکارتان در صبح می‌تواند به شما کمک کند تا با عمیق‌ترین افکار و احساسات خود در تماس باشید، شفافیت را فراهم می‌کند و به رهایی از شدت احساسات منفی کمک می‌کند.

همچنین، ژورنال نویسی می تواند ذهن آگاهی را افزایش دهد و به شما کمک کند افکار منفی و رفتار های غیرمولد را شناسایی کنید که باعث ایجاد اضطراب می شوند و انعطاف پذیری را افزایش می دهند

همه ما شایسته شادی و رضایت در زندگی هستیم. برای کشف مزایای استخدام یک مربی زندگی معتبر و اینکه چگونه با هم می توانیم برای رسیدن به رویاهای شما کار کنیم، ادامه مطلب را بخوانید.


6. با دیگران ارتباط برقرار کنید

کارآفرینان موفق رویکردی جامع برای موفقیت دارند. اول، آنها اهداف را تعیین می کنند و موفقیت را تجسم می کنند. و سپس، آنها برای رسیدن به اهداف خود بسیار سخت کار می کنند. با این حال، افراد با عملکرد بالا تشخیص می دهند که اگر سایر زمینه های زندگی به دلیل کار رنج ببرند، موفقیت کامل نیست. 

بنابراین، مراقبت از خود را در اولویت قرار دهید و زمانی را برای زندگی خارج از کار اختصاص دهید. از زندگی اجتماعی خود غافل نشوید و به طور منظم برای خانواده، دوستان و سرگرمی های خود وقت بگذارید. 

در کار و زندگی مرزها را تعیین کنید زیرا گفتن "بله" به بیش از آنچه می توانید تحمل کنید، می تواند منجر به استرس و فرسودگی شغلی شود. در عوض، اولویت‌های خود را ارزیابی کنید، تا بتوانید روی چیزهایی که واقعاً اهمیت دارد، وقت بگذارید. 


7. برای قطع ارتباط وقت بگذارید

به مدت یک ساعت در صبح به گوشی هوشمند خود نگاه نکنید. این به شما این امکان را می دهد که افکار خود را منعکس کنید و با ضمیر ناخودآگاه خود در تماس باشید. 

به همین ترتیب، پرهیز از تجربیات حسی بلافاصله پس از بیدار شدن از خواب، ما را قادر می سازد تا اطلاعاتی را که مغزمان در شب پردازش میکند، بشناسیم و پردازش کنیم. 

فناوری تقریباً در هر لحظه از ساعات بیداری ما وجود دارد. با این حال، اتصال بدون وقفه ارتباط نزدیکی با افزایش استرس، اضطراب، افسردگی و سایر مسائل مربوط به سلامت روان دارد. 

بنابراین، سم زدایی دیجیتال را به عادت روزانه خود تبدیل کنید و از استفاده از تلفن هوشمند، رسانه ها ی اجتماعی و لپ تاپ خود در صبح و مدتی در طول روز استراحت کنید.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده