دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» کنسانتره میوه برای چه مواردی استفاده می شود؟

کنسانتره میوه برای چه مواردی استفاده می شود؟

تامین کنندگان عمده فروشی آبمیوه کنسانتره

مردم دنیا به خوردن میوه های مختلف حتی میوه های تازه یا آب میوه توجه ویژه ای دارند و با دریافت ویتامین ها و مواد معدنی از طریق آنها از سلامتی خود لذت می برند. می‌توان گفت که سازندگان سرشناس میوه و آبمیوه‌های کنسانتره تمام تلاش خود را کردند تا طعم‌های واقعی میوه را به صورت کنسانتره آب میوه و همچنین کنسانتره پوره میوه ارائه دهند. این هدف اصلی شرکت ها به عنوان یکی از تولید کنندگان آبمیوه غلیظ است که با استفاده از فرآیندهای فنی و مکانیکی از انواع میوه های تازه آب میوه استخراج می کند تا محصولاتی را به عرضه کنندگان عمده فروشی آب میوه در سراسر جهان ارائه دهد . برای مشتریان بین المللی حمل و نقل در نظر گرفته شده که میوه های کنسانتره در بسته بندی اسپتیک در کارخانه ها ارائه می شود تا تحویل مناسب و بدون خطرات آلودگی داشته باشند.

یکی از نام های آب میوه غلیظ کنسانتره آب میوه به همراه آب غلیظ طبیعی است. فرآیند آماده‌سازی آب میوه شامل استفاده از روش‌های تخصصی فیلتر کردن و استخراج است که هر دو به کاهش مقدار آب باقی‌مانده در محصول نهایی کمک می‌کنند. به همین دلیل، ماندگاری کنسانتره آب میوه به میزان قابل توجهی افزایش می یابد که تولید کنندگان آب میوه را قادر می سازد تا محصول را بدون مواجهه با هیچ چالشی با موفقیت ذخیره و توزیع کنند. مردم در سرتاسر دنیا علاقه زیادی به انواع میوه‌ها دارند و هیچ مشکلی با قدردانی از طعم این میوه‌ها حتی زمانی که خارج از فصل هستند یا به روش‌های مختلف تهیه می‌شوند، ندارند.

کنسانتره آبمیوه مواد مغذی را ارائه دهد که التهاب را کاهش داده و پوست سالم را تقویت می کند. همچنین نسبت به آبمیوه های بسته بندی شده مقرون به صرفه تر است و به این راحتی خراب نمی شود.


آب میوه غلیظ

برای اینکه به طور کلی با آب میوه های غلیظ آشنا شوید، بهتر است از تاریخچه آنها شروع کنید. آب میوه غلیظ برای اولین بار در اواخر قرن هجدهم به عنوان راهی برای تهیه میوه و غذای مغذی برای سربازان در جنگ به منظور حفظ سلامت آنها ساخته شد. کنسانتره میوه در سراسر جهان توسعه یافته است زیرا تولید آن به ظرفیت ذخیره سازی کمتری در مقایسه با آب میوه واقعی نیاز دارد که باعث می شود محصولات ذخیره و ارسال شوند.


چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟

میوه های کنسانتره انواع مختلفی دارند که عبارتند از:

آب سیب غلیظ

کنسانتره آب آلبالو

کنسانتره آب انگور

کنسانتره شیره خرما

کنسانتره آلو

کنسانتره آب انار

کنسانتره پوره بلک بری

کنسانتره پوره توت فرنگی

کنسانتره پوره گلابی

کنسانتره پوره آلو

کنسانتره پوره تمشک قرمز

کنسانتره پوره آلبالو تارت قرمز

کنسانتره پوره مخلوط هلو

کنسانتره پوره زردآلو ارگانیک

کنسانتره پوره زردآلو

کنسانتره پوره سیب ارگانیک

کنسانتره پوره بلوبری

کنسانتره پوره سیب

کنسانتره پوره گرمسیری

تولید آب میوه غلیظ

 مهمترین فرآیند تهیه آب میوه غلیظ، جدا کردن پوست و تفاله میوه و سپس جداسازی و استخراج آب آن است. هنگامی که بیشتر مایع میوه حذف می شود، باقیمانده یک مایع غلیظ است، یک محصول شربت مانند که به آب میوه غلیظ معروف است. میوه های غلیظ با شستن کامل میوه ها، ساییدن آنها برای اثر پاک کنندگی بهتر، له کردن آنها یا ترکیب آنها برای تولید مایع غلیظ اما صاف ساخته می شوند. میوه کنسانتره ایران که از 100 درصد میوه تهیه شده است، سالم ترین انتخاب است. میوه های قرمز عمدتاً در دمای 18- درجه سانتیگراد نگهداری می شوند اما انواع دیگر میوه ها را می توان در دمای معمولی در یخچال نگهداری کرد .

کنسانتره آب میوه با حذف آب از میوه و سبزیجات تازه فشرده شده تهیه می شود. معمولاً به عنوان پایه برای محصولات غذایی مختلف استفاده و با حجم کمتر، حاوی مواد جامد محلول 65٪ -70٪ است. فرآیند کنسانتره آب میوه روشی موثر برای کاهش هزینه بسته بندی و حمل و نقل است.

چرا از میوه غلیظ استفاده کنیم؟

تا آنجا که ما می دانیم تعداد زیادی میوه وجود دارد که در مناطق مختلف جغرافیایی روی زمین وجود ندارد، اما از آنجایی که آنها مغذی و سالم هستند، تمایل زیادی در بین مردم ساکن در سایر نقاط جهان برای خوردن آنها وجود دارد. شرکت ها به عنوان تامین کننده میوه و آب میوه غلیظ بازارهای بین المللی را بررسی می کنند تا کنسانتره های مخصوص آب میوه و کنسانتره پوره میوه را در آن مناطق در دسترس قرار دهند. تصور کنید آب میوه غلیظ گرمسیری را در خنک ترین مناطق زمین می نوشید. چقدر لذت بخش خواهد بود! یکی دیگر از دلایل استفاده از میوه غلیظ، تامین مواد مغذی بدن و لذت استفاده از طعم لذیذ و مطلوب میوه ها در تمامی کشورهای جهان است. اگر سبک زندگی سالمی را شروع کرده اید، به طور منظم از میوه ها استفاده می کنید یا به دنبال ماده جدیدی برای مواد قنادی هستید، کنسانتره میوه می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

حقایق تغذیه ای میوه را متمرکز کنید

اکثر مردم فکر می کنند که میوه غلیظ یا نیمه پخته ارزش غذایی چندانی ندارد. لازم به ذکر است چربی و پروتئین تحت تأثیر فرآیند هماهنگی قرار نمی گیرند، ویتامین های محلول در چربی مانند ویتامین A و E نیز مانند سایر مواد معدنی حفظ می شوند. بنابراین میوه غلیظ تمام ویتامین ها و مواد معدنی را برای بدن تامین می کند.


مصرف میوه را در رژیم غذایی روزانه خود متمرکز کنید

کنسانتره میوه یا سبزیجات اغلب در نوشیدنی ها برای افزودن رنگ، طعم یا مواد مغذی استفاده می شود. در برخی از نمونه ها، آب غلیظ به عنوان طعم مشخص نوشیدنی در نظر گرفته می شود.

چند قطره به بستنی خود اضافه کنید تا طعمی منحصر به فرد و جدید ایجاد کنید.

صنعت نانوایی و شیرینی پزی یکی از راه های اصلی استفاده از کنسانتره آب میوه است. می توان از آن به عنوان جایگزین شکر استفاده کرد زیرا حاوی مقدار زیادی شیرینی از میوه است، اما دارای مواد مغذی بسیار بیشتری برای ایجاد یک جایگزین سالم تر برای محصولات پخت مورد علاقه شما است.

قیمت کنسانتره میوه در ایران

قیمت میوه کنسانتره بستگی به نوع و کیفیتی دارد که شما درخواست می کنید. عوامل زیادی مانند نوع میوه، قیمت میوه در آن فصل خاص و در دسترس بودن آن می تواند بر قیمت این محصول باکیفیت در بازار تأثیر بگذارد.

بنابراین برخلاف تصور رایج، میوه حاصل از کنسانتره آب میوه واقعی است . اما نکته منفی این فرآیند تولید این است که ویتامین ها و مواد معدنی می توانند در آب فیلتر شده از بین بروند

کنسانتره آلبالو

میوه کنسانتره کالری بیشتری نسبت به میوه های تازه دارد اما میزان ویتامین ها، مواد معدنی و مواد مغذی مفید آن یکسان یا در برخی موارد حتی بیشتر است. حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان است که می تواند به تقویت سیستم ایمنی و محدود کردن آسیب سلولی در بدن کمک کند.


میوه های کنسانتره با شستن کامل میوه ها، ساییدن آنها برای اثر پاک کنندگی بهتر، له کردن آنها یا مخلوط کردن آنها برای تولید مایع غلیظ اما صاف ساخته می شوند. کنسانتره آب آلبالو که از 100% میوه تهیه شده است، سالم ترین انتخاب است، زیرا دارای ارزش غذایی بالا و به طور طبیعی شیرین شده است.

حقایق تغذیه ای کنسانتره آلبالو

میوه کنسانتره کالری بیشتری نسبت به میوه های تازه دارد اما میزان ویتامین ها، مواد معدنی و مواد مغذی مفید آن یکسان یا در برخی موارد حتی بیشتر است. حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان است که می تواند به تقویت سیستم ایمنی و محدود کردن آسیب سلولی در بدن کمک کند.


آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟

کنسانتره آب گیلاس سرشار از مواد مغذی مختلف است. یک وعده 8 اونس (240 میلی لیتری) کنسانتره آلبالو حاوی 119 کالری، 28 گرم کربوهیدرات، 5 گرم فیبر، 2 گرم پروتئین، 1 گرم چربی و غیره است.

شما می توانید دوز روزانه ویتامین ها و مواد معدنی خود را از طریق مصرف کنسانتره میوه مصرف کنید.

استفاده از کنسانتره در رژیم غذایی روزانه رایج نیست. بیشتر در صنایع استفاده می شود.

تفاوت بین تولید آب میوه خالص و آب میوه از کنسانتره چیست؟ تفاوت اصلی بین آب میوه خالص و کنسانتره حذف آب، تفاله میوه و طعم دهنده ها است که پس از حمل و نقل مجدداً در مرحله تولید بعدی اضافه می شوند .

کنسانتره آب انگور قرمز

کنسانتره آب انگور قرمز ایرانی از انگور قرمز تازه، تمیز و تخمیر نشده تهیه می شود که طعمی قوی و واقعی از میوه به ارمغان می آورد. آب میوه غلیظ انگور قرمز برای حفظ رنگ و طعم بهتر فرآوری می شود. 


اطلاعات کنسانتره آب انگور قرمز

کنسانتره آب میوه دارای مشخصات زیادی است. سطح بریکس کنسانتره آب انگور قرمز 65، سطوح اسیدی حدود 0.8 تا 2.3، pH 2.8 تا 4، رنگ حداقل 68، NTU حداکثر 4 و سطح ساکارز حداکثر 1 است. ماندگاری سنتی رنگ قرمز شیره انگور 24 ماهه.


مصرف کنسانتره انگور قرمز

برای طعم و رنگ بهتر می توان از کنسانتره آب انگور قرمز به روش های مختلف استفاده کرد.

محصولات پخته شده

چند قطره به بستنی خود اضافه کنید تا طعمی منحصر به فرد و جدید ایجاد کنید

سس و سس

اسموتی ها

صنعت قنادی

ماده مغذی برای غذاهای کودک

فواید کنسانتره آب انگور قرمز

- محافظت از عروق خونی

- حفظ فشار خون و سطح کلسترول سالم

تفاوت تفاله میوه و کنسانتره چیست؟کنسانتره میوه به سادگی آب میوه ای است که محتوای آب آن کاهش یافته است . پالپ میوه شامل آب میوه های طبیعی و برخی از مواد جامد میوه است، اما معمولاً بدون کاهش محتوای آب محصول نهایی.

اطلاعات تغذیه ای

آب میوه غلیظ کالری بیشتری نسبت به میوه های تازه دارد، اما مقدار ویتامین ها، مواد معدنی و مواد مغذی مفید یکسان یا در برخی موارد حتی بیشتر است. حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان است که می تواند به تقویت سیستم ایمنی و کاهش آسیب سلولی در بدن کمک کند.


نتیجه نهایی

سعی کنید از کنسانتره میوه های طبیعی به جای شکر تصفیه شده در شرایطی که می خواهید از غذاهای فرآوری شده اجتناب کنید اما همچنان شکر مصرف کنید، استفاده کنید. قندهای طبیعی، برخلاف شکر تصفیه شده، حاوی تعداد بیشتری از مواد مغذی حیاتی هستند و با سرعت کمتری وارد جریان خون می شوند. این به این دلیل است که قندهای طبیعی، مانند آنهایی که ممکن است در کنسانتره آب میوه یافت شوند، فرآوری نشده اند. شواهدی وجود دارد که نشان می دهد نوشیدن برخی آب میوه ها می تواند سلامت فرد را بهبود بخشد. به عنوان مثال، مصرف کنسانتره آلو به دلیل محتوای فیبر بالای آن برای دستگاه گوارش مفید است. علاوه بر این، جایگزینی آب میوه به جای شکر سفید در پخت می‌تواند پوسته‌هایی با رنگ تیره‌تر، بافتی که کمتر مستعد ریزش است و سطح رطوبت بیشتری ایجاد کند. شکر سفید جزء سنتی محصولات پخته شده است.

kouroshfood

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده