خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» لیست گلهای شگفت انگیزی که با B شروع می شوند

لیست گلهای شگفت انگیزی که با B شروع می شوند

اسامی گلهایی که با حرف B شروع می شود چیست؟

یک شاخه گل نقش های متعددی را در زندگی ما ایفا می کند. به عنوان مثال، به دلیل خواص تزئینی، عطر، کاربردهای دارویی، قابلیت تصفیه هوا و غیره مشهور است. ما در زندگی روزمره با انواع مختلفی از گل ها مواجه می شویم، چه در باغ، گل فروشی، یا فروشندگان گل محلی.

بدون شک، طبق برخی مطالعات، حدود 400000 نوع گل وجود دارد. با این حال، شمارش رسمی بسیار بیشتر از این است. اگر به دنبال بهترین گل برای آوردن به خانه هستید، این مقاله را بررسی کنید. من 15 توصیه برتر گل خود را که با B شروع می شود، مورد بحث قرار داده ام. بنابراین، اجازه دهید به این موضوع بپردازیم.

قلب خونین Heart bleeding

یک گل زیبا با گلبرگ های بلند و صورتی و سفید است ، حدود هشت گونه مختلف دارد. بهترین رشد آن در مناطق مرطوب و سایه دار است و قلب خونین گونه ای از گیاهان گلدار از خانواده خشخاش Papaveraceae، در سیبری، شمال چین، کره و ژاپن است. شما می توانید این گل را از روی گیاهان قرمز و سفید قلبی شکل آن که در فصل بهار تولید می شود شناسایی کنید. بهتر است در باغ ها و گل فروشی ها رشد کند.

کشت و رشد

در زیر آفتاب کامل رشد می کند و برای نمایان شدن رنگ های مختلف به رطوبت کافی نیاز دارد.

بازی مخفی دایرکت اینستاگرام! مطلب مرتبط بازی مخفی دایرکت اینستاگرام!

تنوع رنگ و کاربرد آن

تنتور ساخته شده از گیاه قلب خونین منطقه اقیانوس آرام می تواند درد ناشی از رگ به رگ شدن یا کبودی را کاهش دهد. همچنین می تواند سیستم عصبی را آرام کند، که ممکن است اضطراب یا بی خوابی را کاهش دهد. گل‌های قلب خونین معمولاً صورتی، سفید، قرمز یا زرد هستند.

گل بادکنکی

این گیاه گونه ای از گیاهان چند ساله گلدار علفی است. گلبرگ های گل آبی رنگ و غلاف دانه ها شبیه بادکنک است . این یک گیاه چند ساله ایست که آفتاب کامل را دوست دارد و برای افزودن بافت و رنگ برای هر باغی عالی است. تاج گل به پنج شاخه رشد می کند که به شکل زنگ باز است. این یکی دیگر از گیاهان منحصر به فرد است که معمولاً در کوه ها و زمین های باز یافت می شود. از این رو، می توانید آن را در داخل خانه نادیده بگیرید.

کشت و رشد

گل بالن در اواخر بهار ظاهر می شود و در تابستان شروع به گل دادن می کند. با این حال، در زمستان نمی تواند زنده بماند. از این رو، گیاه به طور کامل با شروع فصل زمستان از بین می رود. گل بالون را می توانید در ژاپن، چین، شرق سیبری و شبه جزیره کره پیدا کنید. ارتفاع آن بین 40-100 سانتی متر است و طول برگ ها در زمان بلوغ حدود 5-12 سانتی متر است.

تنوع رنگ و کاربرد

این گونه عمدتاً گلهای آبی دارد. با این حال، انواع دیگری مانند سفید، صورتی و بنفش وجود دارد. به دلیل خواص دارویی برای درمان بیماری هایی مانند اسهال، حالت تهوع و غیره مشهور است.

بگونیا

این گل محبوب مربوط به خانواده گل شمعدانی است و دارای خوشه های بزرگی از شکوفه های رنگارنگ در سایه های صورتی ، قرمز و سفید است.این گل ها بصورت گروهی در رنگ های مختلف کاشته میشود،بسیار زیاد هستند و این گیاه عاشق نور خورشید و خاک مرطوب است بگونیا در دسته گیاهان گلدار چند ساله قرار می گیرد که همچنین بزرگترین نوع گیاهان گلدار است. این گیاهان از مناطق مرطوب نیمه گرمسیری و گرمسیری آفریقا، آمریکای مرکزی، آمریکای جنوبی و جنوب آسیا سرچشمه می گیرند.

کشت و رشد

بیشتر گونه های بگونیا برای کشت در داخل خانه مناسب هستند زیرا به آب و هوای مرطوب و خنک نیاز دارند. علاوه بر این، بیشتر گونه ها گل های زیرزمینی جنگلی هستند. فقط تعداد کمی از گونه‌ها، نور خورشید را تحمل می‌کنند، مخصوصاً در دماهای گرمتر. رشد گیاهان به محیط و نوع خاک بستگی دارد.

تنوع رنگ و کاربرد آن

بگونیا یک گیاه خودنمایی است. بگونیا به خاطر شاخ و برگ های انبوه و گل های زیبای خود معروف است. رنگ بندی آن بیشتر سایه های سفید، قرمز، مایل به قرمز یا زرد را خواهید یافت. اگرچه بسیار نادر است، اما گونه های خاصی با برگ های برجسته وجود دارد، برخی از بگونیاها به طور مداوم در تمام طول تابستان گل می دهند.

گل زنگوله bell flower

گل های زنگوله ای ساختاری زنگوله ای شکل دارند. آنها معمولاً دارای فلور آبی هستند. آنها محلی هستند، به ویژه در مناطق معتدل شمالی، مدیترانه و کوه های گرمسیری. در مناطق تپه ای، مردم این گیاه را به عنوان زینت باغ پرورش می دادند.

کشت و رشد

این گیاه برای تولید گل استثنایی به نور خورشیدی کامل و خاکی با زهکشی خوب با رطوبت کمی نیاز دارد. پس از قلاب شدن، زندگی گیاهی گل زنگوله می تواند مدت زمان خشکسالی را تحمل کند. شرایط خاک برای رشد گل زنگوله نسبتا اسیدی است.

تنوع رنگ و کاربرد آن

معمولاً در رنگ های اسطوخودوس، زرشکی و آبی موجود است. با این حال، انتخاب های دیگر پالت رنگ را به سفید، قرمز و رز گسترش می دهند. چندین گونه در اروپای شمالی که گونه‌های چمن‌کاری کشت‌شده زیادی وجود دارد، در طبیعت زندگی می‌کنند.

گل بلبل

بلبل یک گیاه چند ساله است. بومی بخش های غربی اقیانوس اطلس اروپا، از شمال غربی اسپانیا و شمال غربی پرتغال تا هلند و جزایر بریتانیا است. از پیاز و گاهی از دانه ها رشد می کند.

کشت و رشد

این به پرورش Bluebells در یک محیط مرطوب کمک می کند. با این حال، خاک قلیایی در سایه جزئی به اندازه کافی خوب است. آنها به درختان برگریز تبدیل می شوند که در فصل بهار به رنگ های تیره و در تابستان به سایه عمیق تر تبدیل می شوند. ارتفاع آن به 12-18 اینچ می رسد.

تنوع رنگ و کاربرد آن

زنگ های آبی به رنگ های سفید، خاکستری، آبی محو، یاسی و کبالتی تیره شکوفا می شوند. پیازهای زنگ آبی در داروهای دارویی به عنوان درمان لکوره استاندارد هستند. خمیر غلیظ Bluebells نیز برای جایگزینی چسب های معمولی شما مناسب است.

چمن چشم آبی Blue eye grass

چمن چشم آبی گیاهی علفی و چند ساله است که از ریزوم ها رشد می کند. محلی است در چمنزار مرطوب و منطقه جنگلی باز رشد میکند.

کشت و رشد

پرورش علف چشم آبی بسیار ساده است. اندازه آن کوچکتر است و حداکثر ارتفاع آن 6 اینچ است. 

تنوع رنگ و کاربرد آن

چمن چشم آبی چندین کاربرد پزشکی دارد. برای شروع، چای تهیه شده از ریشه در میان سرخپوستان آمریکایی برای درمان اسهال مشهور است. معده درد نیز از طریق گیاهان قابل درمان است.

بلواستار Bluestar

Bluestar یا Amsonia از خانواده Apocynaceae است. بومی آمریکای شمالی است. این گیاه نام خود را از گل های آبی و ستاره ای شکل گرفته است. جالب اینجاست که رنگ آبی این گیاهان بسیار روشن تر از سایر گیاهان گلدار آبی است.

کشت و رشد

ستاره های آبی در آب و هوای گرم و مرطوب شکوفا می شوند. پوشش گیاهی آمسونیا PH خنثی خاک، بین 6.2-7.0 را ترجیح می دهد. هنگامی که غلاف ها خشک می شوند از دانه ها رشد می کنند. اطمینان حاصل کنید که خاک را تا زمان جوانه زدن به اندازه کافی مرطوب نگه دارید.

فیلم‌ها، سریال‌ها و برنامه‌های ویژه تلویزیون در نوروز ۱۴۰۳ + زمان پخش مطلب مرتبط فیلم‌ها، سریال‌ها و برنامه‌های ویژه تلویزیون در نوروز ۱۴۰۳ + زمان پخش

تنوع رنگ و کاربرد آن

می توانید آنها را در رنگ های آبی، سفید یا بنفش پیدا کنید. اینها برای مصرف انسان نیز مناسب هستند. می توانید از برگ های خشک شده برای تزئین استفاده کنید یا آنها را در شیک ها و نوشیدنی های خود مخلوط کنید.

بوواردیا Bouvardia

شکل منحصربه‌فرد گل، نام‌های دیگر مانند ترومپتلیا و مرغ مگس خوار را ارائه می‌دهد. این گل به طور سنتی در بوته رشد می کند و دارای فلور شیپوری است که بعداً به صورت خوشه ای برای ظاهری پر رشد می کند.

کشت و رشد

این گل بومی مناطق گرم است. این می تواند دمای کمتر از 10 تا 15 درجه فارنهایت را تحمل کند. علاوه بر این، خاک باید دارای pH کمی قلیایی با سیستم زهکشی سالم باشد. اگر خاک به اندازه کافی مرطوب باشد، نیازی به آبیاری گیاه ندارید.

تنوع رنگ و کاربرد آن

سایه های غیر معمول مختلف این گیاه شامل صورتی تند، مرجانی، شرابی، شامپاینی، بنفش ملایم، هلویی، سفید و سبز است. بوواردیا ترجیحاً تزئینی ترین گل برای تزئین تخت های باغ است. این نیز یک روش آسان در آماده سازی مراسم عروسی یا ایجاد دسته گل های منحصر به فرد است.

بودلیا Bodleia

بودلیا یک درختچه برگریز خیره کننده و سریع با شکوفه های فراوان است. گل ها مانند خرپاهای بلند میخ دار هستند که از تابستان تا پاییز شکوفا می شوند.

کشت و رشد

رشد این گل ها بسیار ساده است زیرا برای رشد به آفتاب کامل و خاک حاصلخیز و با زهکشی خوب نیاز دارد. پس از بلوغ، حداکثر ارتفاع حدود پنج تا ده فوت است. برخی از گونه ها ممکن است ارتفاع متفاوتی نسبت به این داشته باشند.

تنوع رنگ و کاربرد آن

این گل در رنگ های متنوعی از جمله ارقام اسطوخودوس، قرمز، سفید و زرشکی تیره می باشد. این گل ها به دلیل خواص ضدالتهابی و ضد باکتریایی خود به طور گسترده ای عمومی هستند. همچنین می توانید از این گیاه در تهیه سس استفاده کنید.

برجنیا Bergenia

برجنیا یکی از گیاهان باغی است که به طور گسترده رشد می کند. چندین گونه به طور طبیعی در طبیعت در شمال اروپا وجود دارند. زندگی گیاهی که روی ساقه رشد می کند از نظر رنگ قابل مقایسه است. برجنیا گیاهان محکمی هستند و معمولاً در طول عمر خود به نگهداری کم تا متوسط ​​نیاز دارند.

کشت و رشد

برجنیا در دمای بالا از 37- تا 46 درجه سانتی گراد بهترین رشد را دارد. گیاهان می توانند تقریباً به 24 (61 سانتی متر) ارتفاع و 24 (61 سانتی متر) عرض رشد کنند. آنها برای رشد به نور خورشید متکی هستند. برخی از گونه های مدرن می توانند در مناطق سایه دار به خوبی رشد کنند. با این حال، نور خورشید به طور کامل یک ضرورت نیست.

تنوع رنگ و کاربرد آن

برجنیا برای درمان بیماری های قلبی، هموروئید، مشکلات معده و چشم مفید است. علاوه بر این، سرشار از خواص ضد درد، ضد ویروسی، ضد التهابی و ضد مالاریا است. فلور سفید، بنفش یا زرشکی با بلند است. 

سوزان چشم سیاه Black-eyed Susan

نام‌های رایج سوزان سیاه‌ چشم شامل بتی قهوه‌ای، گلوریوزا دیزی، اورشلیم طلایی، چشم گاو انگلیسی، دیزی سرزمین فقیر، دیزی زرد و دیزی زرد گاوی است.

کشت و رشد

این گیاه عمدتاً در دسته گیاهان یکساله یا چند ساله کوتاه مدت قرار می گیرد. به طور معمول از دانه رشد می کند، اگرچه چند نوع نامگذاری شده وجود دارد. شما هرگز نمی توانید با این گیاه گلدار برای طرح های بستر تابستانی، حاشیه ها، ظروف، باغ های گل های وحشی و غیره اشتباه کنید. علاوه بر این، می توانید آن را در پارک ها و باغ ها پیدا کنید.

تنوع رنگ و کاربرد آن

سوزان چشم سیاه به خاطر داستان های قدیمی اش معروف است. به احتمال زیاد گیاهی را با گلهای درخشان زرد، طلایی یا برنزی که در شاخ و برگهای قهوه ای تیره آویزان هستند، پیدا کنید.

گل پتویی blanket flower

گیلاردیا نوعی گل پتویی است که یک جنس از فلور گلدار در خانواده آفتابگردان، Asteraceae است. محلی در آمریکای شمالی و آمریکای جنوبی است. این گیاهان یک ساله یا چند ساله یا زیر درختچه هستند.

کشت و رشد

گیاه گلدار بلانکت به محیط مرطوب و آبیاری مناسب تا زمان جوانه زنی نیاز دارد. پس از نصب، آبیاری گاه به گاه باید به عنوان بخشی از مراقبت از زندگی گیاهی ظاهر شود. این به نمایش گسترده تری از شکوفه های رنگارنگ کمک می کند. گیاهان می توانند تا حدود 24 اینچ در اوج رشد کنند و تقریباً 20 اینچ باز شوند.

تنوع رنگ و کاربرد آن

بهترین ویژگی این گیاه طیف وسیع رنگ آن است. به عنوان مثال، زرد، نارنجی، صورتی، بنفش، قهوه ای، سفید و دو رنگ. به همین ترتیب، به دلیل عملکردهای دارویی خود مانند چای ریشه برای گاستروانتریت مشهور است. همچنین می‌توانید ریشه‌های آن را بجوید یا خمیر را برای رفع مشکلات پوستی مانند بثورات یا سوزش پوست بمالید.

ستاره فروزان burning star

ستاره فروزان یا Liatris spicata از خانواده گل های مروارید Asteraceae است. این در منطقه آمریکای شمالی، کانادا، ایالات متحده، مکزیک و باهاما قرار دارد.

کشت و رشد

این گیاه از طریق بنه های کوچک رشد می کند، یک ریشه تغییر یافته که شبیه یک پیاز است و در خاک خیس می پوسد. ارتفاع آنها می تواند به سه اینچ برسد. آنها تقریباً در همه شرایط خاک به شرط زهکشی خوب رشد می کنند.

تنوع رنگ و کاربرد آن

گل ها در رنگ های مختلفی مانند زرشکی، سفید و بنفش هستند. ریشه ها مسکنی برای سردرد، آرتریت و گوش درد هستند. علاوه بر این، برخی از گونه ها در برابر تب و ناراحتی معده نیز عمل می کنند.

نتیجه

اینها بهترین گیاهان داخلی و خارجی با حرف B هستند. رشد این گلها در همه شرایط بسیار آسانتر است و نیاز به نگهداری کمی دارند. علاوه بر این، هر یک از گیاهان فوق دارای خواص دارویی و تنوع رنگی متعددی هستند. فراموش نکنید که به ما اطلاع دهید که قصد دارید کدام گیاه گلدار را به باغ مینیاتوری خود اضافه کنید.


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) مشاهده